martes, 23 de diciembre de 2014

Identitat i territori

En l'assignatura de COED i GTIC, vam haver de fer una exposició en parelles sobre algun tema que tinguèssim en comú i que per tant, ens hi sentissim identificades.
La meva companya, Georgina Cascante i jo, la Núria García, tot i que ena aquells moments no ens coneixíem gaire, després de parlar una bona estona sobre les nostres aficions, gustos... ens vam adonar que les dues havíem passat per una situació molt semblan i era que algun cop, per una serie de motius, havíem hagut de sortir de la nostra zona de confort.

L'objectiu de la nostra exposició titulada "creure és poder i poder és voler" a través de suport audiovisual i inerpelan al públic, consistia en fer entendre'ls el concepte de sortir de la zona de confort i sobretot, que després d'haver-nos escoltat, cadascun d'ells es valoresin més com a persones. 
Pel que fa al dia de l'exposició, jo estava una mica nerviosa per amb l'ajuda de la meva companaya que em transmetia molta tranquilitat i semblava que no estigues gens nerviosa, a mida que anàvem explicant, els nervis van anar disminuin.
En la meva opinió, crec que després d'haver-ho treballat per poder aconseguir ser unes comunicadores eficaçes, ens va sortir força bé ja que ens vam saber coordinar molt bé, vam interpelar al públic i vam saber ineractuar també amb la pantalla tot i que per la meva part, hauria d'haver tingut més control dels nervis i gesticular més.

En conclusió, aquest treball m'ha ajudat a tenir més confiança en mi mateixa i aprendre del meus errors per millorar alhora de parlar en públic, que és una de les coses que sempre m'ha costat. A més, també em va permetre conèixer més a la meva companya ja que tot i que només fos un treball m'ho vaig passar molt bé mentre l'eleboravem. 

Aqui us deixo les pautes d'avaluació que vam seguir:

Comunicació oral:

-Llengua
-Estructura: introducció, desenvolupament i conclusió
-Ús de marcadors textuals i connectors lògics
-Fluïdesa 
-Reacció del públic
-Feed-back
-Obertura
-Tancament
-El volum, la velocitat, la vocalitzacií i l'articulació de la veu
-Postura corporal
-Recursos emprats

Comunicació digital:

-Adequació del recurs tecnològic escollit a l'objectiu que es vol aconseguir (motivar, il.lustrar,explicar, esquematitzar...)
-Ús del recurs en el context en què s'ha de fer servir (densitat d'informació, colors, mides del text, animacions...)
-Cohèrencia en l'ús combinat dels diversos mitjans (oral, escrit, gràfic, audiovisual)
-Evitar el possible doble discurs


Aqui us deixo el Power Point que vam elaborar i utilitzar per fer l'exposició:


No hay comentarios:

Publicar un comentario