viernes, 2 de enero de 2015

Qui sóc jo?

En una de les primeres classes de COED, en un full, vam haver de descriure'ns a nosaltres mateixos.
El meu resultat va ser aquest: 

Extreta de: http://www.ati.es
"En primer lloc, em considero una persona alegre i positiva ja que sempre intento pensar en el costat bo de les coses. També sóc resolutiva i m'agrada ajudar als altres sempre que puc. D'altra banda, sóc una mica moguda, tímida i insegura.

En segon lloc, m'agrada molt fer esport ja que m'ajuda a desconectar dels meus problemes. També, m'agrada estar amb la família, sortir amb els amics, ecoltar música i llegir novel.les d'intriga".

A continuació, li vam donar el full a la professora i ella ho va tornar a repartir a l'atzar. Quan cadascú tenia un full, a partir de la lectura que havíem fet d'algú que no sabíem qui era, li vam escriure cinc adjectius que definien per a nosaltres aquella persona i una pregunta per saber alguna cosa més d'ella.

El meus adjectius van ser: "optimista", "extrovertida", "esportista", "carinyosa" i "atenta"

La pregunta: "Quin esport practiques?"

En conclusió, aquesta activitat ens va ajudar a conèixen més a noslatres mateixos ja que personalment, descriurem com sóc em costa molt, s'em és més fàcil descriure als altres. A més, crec que una de les coses més importants en aquest vida, és conèixet a tu mateix per millorar dia a dia i aconseguir ser millor persona. 


Informació extreta de : apunts de classe

No hay comentarios:

Publicar un comentario