domingo, 4 de enero de 2015

El dinar de Nadal

"Per Nadal tota la família es reuneix a casa de l'avia Maria, ella fa el dinar per a tots i aquest normalment consisteix en una escudella, un plat de carn i també neules i torrons de postres. Com que l'Àvia ja és gran, normalment l'ajuden els seus dos fills en Joan i el Marc.

En dinarcoincideixo amb les meves cosines i els meus cosin: La Maria, la Paula, en Genís i l'Eduard que són fills del meu oncle Marc. Cal dir que és un moment entranyable en el que parlem de totes les coses que ens han passat al llarg de l'any ja que ells no viuen a Barcelona com jo sinó que viuen a New York. Com sempre en arribar als postres en Genís fa el típic número amb els torrons d'Alacant i fa veure que se li trenca una dent. Tothom riu menys la seva mare que pensa en el que costa el dentista.

La meva germana, la Maria també va al dinar, i aquest any ho fa amb el seu fill, en Ramon, que no menja ni escudella ni carn ja que encara té 3 mesos.

El dinar comença puntualment a les dues del migdia i acaba sempre a la mateixa hora, a les 5 de la tarda".


Un cop llegit el text, he elaborat un esquema amb el programa bubbl.us:


Tot seguit us deixo una imatge per què crec que reflecteix molt bé el contingut del text: 


Extreta de: https://decohogaraldizkaria.wordpress.com





No hay comentarios:

Publicar un comentario