miércoles, 7 de enero de 2015

El meu article a la Viquipèdia: Intel.ligència emocional

Després d'haver enriquit una mica més els nostres coneixements sobre la Wikipedia, a l'assignatura de GTIC, vam haver de localitzar la versió catalana de la Wikipedia i millorar una article sobre un tema interessant que estigués relacionat amb l'educació. 
L'article que vaig triar va ser "la intel.ligència emocional" ja que és un tema que em crida molt l'atenció i que crec que és fonamental per a l'aprenentatge dels infants. A més, vaig veure que aquest article no estava gaire complert.
A continuació, em vaig fer una compta a la Viquipèdia i tot seguit, vaig anar-me'n a informar a la biblioteca on hi vaig trobar dos llibres titulats: "Educar les emocions" de Maria Àngels Viladot Presas i "Inteligencia Emocional en la familia" de Aitziber Barrutia Leonardo.
Quan vaig acabar de compeltar l'article, dies més tard vaig veure que m'havien modificat alguna cosa. Però no m'havien eliminat res de la informació que jo havia posat, sinó que al contrai, a través de diferents enllaços, havien ampliat la informació.
En conclusió, crec que ha sigut una nova experiència en la que he après altres coneixements ja que des de que vaig començar a interactuar amb el món dels ordinadors i de les noves tecnologies, la Viquipèdia sempre ha sigut una pàgina web que m'ha ajudat molt a trobar informació i és per això, que m'ha agradat col.laborar amb Viquipèdia i així poder ajudar a altres usuaris interessats amb aquest tema.

Extreta de: http://www.highlandhosp.com


Aquí us deixo l'enllaç del meu article:

No hay comentarios:

Publicar un comentario